GOOD QUESTION BASIC

Inhoud

In deze E-learning leer je de absolute basics van een goed interview:

  • Open luisteren naar je klant
  • Hoe vraag je goed door, naar motivaties en behoeften?
  • Hoe bouw je een interview op?
  • Hoe ga je om met ‘lastige’ respondenten?

Opzet

  • Nadruk op interview- en vraagtechnieken
  • Afwisselende mix aan leervormen: lezen, kijken en oefenen
  • Handige downloads: voorbeeld gespreksleidraden (van een UX test, een propositietest en exploratief behoeftenonderzoek)
  • Tips & tricks van professionals

Doelgroep

Voor marketeers, beleidsmakers en studenten die zelf in gesprek willen gaan met hun doelgroep en het maximale uit het interview willen halen.

GOOD QUESTION TRAINING
OP MAAT

Zoek je een geheel op maat gesneden training voor jouw team of organisatie? Hieronder een greep uit de vele mogelijkheden:

OPTIE I

  • Voor team van 16 marketeers
  • In company
  • Meerdaags: 1 theoriesessie, 4 praktijkdagen in kleine groepen
  • Interview- en vraagtechnieken voor UX onderzoek
  • Veel individuele oefening (met de doelgroep) en coaching o.b.v. actuele case

OPTIE 2

  • Voor team van 9 kwalitatief onderzoekers
  • In company
  • 1 dag: verdieping in interview- en vraagtechnieken a.d.h.v. modellen uit toegepast marketing en research
  • Veel individuele oefening (in rollenspel) en coaching
  • Vooraf assessment van interviews

OPTIE 3

  • Voor team van 7 beleidsmakers
  • In company
  • 1 dag: basics in interview- en vraagtechnieken
  • Interviewoefening met doelgroep

OPTIE 4

  • Voor team van 8 kwanti/kwali onderzoekers
  • In company
  • 1 dag: interview- en vraagtechnieken & rapportagetechnieken
  • Interviewoefening in rollenspel & analyse-/rapportageoefening